Stručné platební a storno podmínky

V těchto Stručných platebních podmínkách vystupuje Jiří Novotný, IČO 86575341, se sídlem Vědlice, ev. č. 5, 411 45, Vědlice jako dodavatel (dále jen „dodavatel“) a dílo či službu objednávající fyzická či právnická osoba jako klient (dále jen „klient“). „Službou“ je v tomto případě označeno kreslení rychlokarikatur. „Dílem“ je v tomto případě označena karikatura dle foto. „Emailem“ je dále stručně označen email dodavatele „posta@karikaturynovotny.cz“ (dále jen „email“).

RychloKarikatury / zálohová platba

Termín dodání služby (kreslení rychlokarikatur) může dodavatel klientovi garantovat pouze v případě řádně uhrazené zálohové platby. Zálohová platba je ve výši 50% předem domluvného honoráře za službu. Výši honoráře i zálohové platby klientovi dodavatel dopředu sdělí prostřednictvím elektronické komunikace (emailem) a výše honoráře se řídí dle platného na webu uvedeného ceníku. V odůvodněných případech dodavatel s klientem může domluvit individuální cenu za službu. Na zálohovou platbu za dodání služby vystavuje dodavatel klientovi řádnou fakturu.

RychloKarikatury / doplatková platba

Doplatkovou platbu provede klient na účet dodavatele oproti vystavené faktuře převodem na účet. Splatnost doplatkové faktury je jeden týden (7 dní) po dodání služby.

RychloKarikatury / storno poplatek

Při zrušení služby méně jak 14 dní před dodáním služby ze strany klienta je klientovi účtován storno poplatek. Storno poplatek je v takovém případě stržen z uhrazené zálohové platby. Výše storno poplatku se liší v závislosti na času zrušení objednávky před dodáním služby. Zrušení 14 dní až 7 dní před dodáním služby = storno poplatek 25% z honoráře za službu. Zrušení 7 dní až 24 hodin před dodáním služby = storno poplatek 40% z honoráře za službu. Zrušení méně než 24 hodin před dodáním služby = storno poplatek 50% z honoráře za službu. V případě zrušení dodání služby ze strany dodavatele není účtován klientovi žádný storno poplatek a zálohovou platbu v takovém případě dodavatel klientovi vrátí ve lhůtě 7 dní od zrušení dodání služby dodavatelem. Zrušení dodání služby ať už ze strany klienta, tak ze strany dodavatele, lze učinit výhradně elektronicky (emailem). Dodavatel i klient se zavazuje informovat o zrušení služby bezodkladně jakmile je mu tato skutečnost známa.

Karikatury podle fotografie

Klient platí až po schválení finálního náhledu díla odeslaného dodavatelem prostřednictvím elektronické komunikace (email, whatsapp, messanger) klientovi. Úhrada probíhá převodem na účet oproti vystavené faktuře zaslané klientovi dodavatelem prostřednictvím elektronické komunikace (email, whatsapp, messanger). Následně dodavatel odesílá dílo klientovi prostřednictvím Zásilkovny na klientem vybranou pobočku a je o tom dodavatelem vyrozuměn. Ve výjimečných případech, a vždy po předchozí vzájemné dohodě, se klient s dodavatelem může domluvit na jiné formě předání díla.

Tyto Stručné platební podmínky jsou platné od 1. 1. 2025